Lej en tekniker online i 20 min. (ikke IPcam-shop.dk produkter)

Model/varenr.: Fjernsupport500
600,00
( 480,00 )
Lager: På lager - afsendes indenfor 1 til 2 hverdage
Har du spørgsmål til produktet?
Bare giv os et kald på 70701009

Få hjælp til at konfigurere dit udstyr købt, selvom det ikke er købt hos Ipcam-shop.

Vores dygtige og uddannede teknikere hjælper dig enten via telefon eller logger ind på dit system via AnyDesk. Her kan du få hjælp til programmering af produkterne eller opsætning af de forskellige muligheder produkterne har.

Dette kan f.eks. være...

  • portåbning i din router
  • opsætning af regler i kameraerne
  • opsætning af Hik-connect på din telefon

Dette forgår ved at du henter AnyDesk, som er et lille program der giver os adgang til at logge på din computer, dog kun når programmet kører og kun med din accept.

Hent AnyDesk

 

For at kunne hjælpe dig bedst muligt, vil det altid være en god ide, at have følgene klart:

1: SADP - installeret

2: Login til Optageren og/eller kamera

3: Login til din router - dette er IKKE login til WiFi



Når du har hentet AnyDesk skal du bare åbne programmet, der er intet, der skal installeres.



Der vil være et 9-cifret nummer på din skærm. Dette skal vi bruge for at kunne dele din skærm.



Bemærk det er muligt for IPcamshop.dk at overtag din computer hvis fraværstilgang er sat op, så behøver du ikke at være hjemme.

Sådan giver du Adgang ved fravær i AnyDesk

1: Åben AnyDesk og tryk på menu knappen


2: Tryk på Sikkerhed


3: Sæt fly ben i Tillad adgang uden opsyn



Der er endnu ikke nogen anmeldelser her. Vi vil være glade for hvis du vil anmelde som den første.

Tilføj anmeldelse:

Forbered dig og få mest muligt for pengene.

Når du bestiller support, kan du med fordel forberede dig og derved spare tid og penge. Derfor har vi lavet en liste over ting, du kan forberede.

Varen inkluderer 20 minutters teknisk opsætning - læs mere her.
Bemærk at dette produkt er for produkter der IKKE er købt hos IPcam-shop.dk

Skriv venligst i kommenter feltet, hvornår du ønsker support(tid & dato), og hvad du ønsker at få hjælp til 

 

Alle sessioner starter med at den ønskede "ydelse" lægges i kurven. Er du i tvivl om hvor lang tid det tager, kan du enten bare lægge 1 i kurven hver gang de 20 minutter udløber, eller du kan smide flere gange i kurven, og så trækker vi kun for den anvendte tid.

  • Før-køb support (hjælp til projektering, placering, produktvalg mm.)
    • Det kan være en god idé, at tænke over krav og forventninger til anlægget, pris og kvalitet følges nemlig ad.
    • En plantegning, gerne klar til at sende på mail, så vi kan gennemgå mulighederne og løsningerne
  • Efter-køb support (vejledning, teknisk support, installation, opsætning, gendannelse af koder mm.)
    • Hav gerne faktura- eller ordrenummer klar, så vi kan bekræfte om produkterne er købt her.
    • Hav din computer klar og gerne med ANYDESK installeret, hvis vi skal logge på via fjernsupport  (Download ANYDESK her)
    • Hav koder klar (koder til udstyret der skal serviceres, f.eks. router, kamera, NVR, alarm, login, appstore mm.)
      Koder kan med fordel ændres midlertidigt, så vores teknikere selv kan logge ind. Efter sessionen ændres de blot igen.
      Dette beskytter både dig og os.

Det er vigtigt for os, at yder den bedste service hver dag. Der må du meget gerne bedømme oplevelsen på trustpilot - også selvom du har bedømt os før. https://dk.trustpilot.com/review/ipcam-shop.dk 

Køber du et produkt, uden køb af teknisk opsætning, så er det solgt som et rent webshops produkt, og vi kan derfor ikke supportere dig, udover at vi altid kan henvise til brugermanualen og vores gratis videoguides.

Hvis du har købt produkterne hos Ipcam-shop, så kan du med fordel vælge Fjernsupport250.

spacer